Pravila i uvjeti poslovanja

Provjerite naše uvjete poslovanja kojima vam nastojimo olakšati kupnju i povećati zadovoljstvo upotrebom proizvoda. Jamčimo vam za pojedine proizvode i dug jamstveni period – do čak 5 godina, a pojednostavili smo i dostavu jer vam proizvode dostavljamo u vaš dom.

Nudimo vam i različite uvjete plaćanja: pouzećem ili avansnom uplatom na račun prodavatelja.

  1. Jamstvo

Za naše madrace vam dajemo osnovno jamstvo na jezgru madraca od 2 godine.

  1. Dostava

Trošak dostave je uključen u cijenu proizvoda.

Ukoliko vam zbog neplaniranih okolnosti naručeni proizvod ne možemo isporučiti u navedenom vremenu, kontaktirat će vas prodajni agent koristeći kontakt podatke koje ste naveli pri naručivanju.

Naručeni proizvod plaćate karticom preko ovog shopa ili  avansnom uplatom na račun prodavatelja u trenutku zaključenja narudžbe, ovisno o vašem izboru.

Rok dostave:

Rok dostave je 15 radnih dana od zaključenja narudžbe, a ukoliko se radi o madracima i nadmadracima vanstandardnih dimenzija, roke može biti i veći.

  1. Uvjeti plaćanja

Proizvode možete karticom preko ovog shopa ili avansnom uplatom na račun prodavatelja.

Cijena proizvoda i/ili usluga u koju je uključen iznos PDV-a i trošak poštarine vidljivi su u košarici za kupnju u procesu zaključivanja narudžbe.

Sve ove informacije o vašoj elektronskoj narudžbi primit ćete i elektronskim putem, na elektronsku adresu koju ste naveli u košarici za kupnju pri unosu podataka prilikom zaključivanja narudžbe. Ukoliko ne primite ovu obavijest, postoji mogućnost da ste unijeli pogrešnu adresu svoje elektronske pošte. U tom slučaju vas molimo da nas kontaktirate na: info@medisan.hr ili na broj telefona 099/432-1998 kako biste provjerili je li narudžba zaprimljena.

Cijene za nestandardne dimenzije madraca se formiraju prema mjerama dostavljenima od kupca.

  1. Načini plaćanja

Plaćanje na web stranici

Jednokratno plaćanje

  • Avansna uplata na račun prodavatelja
  • plaćanje kreditnim i debitnim karticama
  • jednokratno plaćanje putem Diners, Discover, DinaCard, Maestro, Mastercard i Visa karticama,
  • plaćanje na 36 rata Diners karticama
  • plaćanje na 12 rata Maestro i Visa (MB+) karticama Erste banke
  • plaćanje na 2- 12 rata VISA Inspire, Visa Premium i Maestro kartica od PBZ-a

*Minimalni iznos za obročno plaćanje Maestro i Visa  karticama je 200,00 kn. 

Plaćanje na fizičkim prodajnim mjestima

Jednokratno plaćanje

Proizvode u našem dućanu moguće je plaćati slijedećim kreditnim i debitnim karticama:

  • Visa Premium
  • Visa
  • Mastercard
  • Diners
  • Maestro

Plaćanje na rate

Proizvode na prodajnim mjestima na rate moguće je platiti sljedećim kreditnim karticama:

  • Visa Premium kreditnom karticom do 24 rate
  • Diners kreditnom karticom do 24 rata
  • Zagrebačka banka
    • Visa do 24 rate
    • Mastercard do 36 rata
    • Maestro do 12 rata
  • PBZ
    • Maestro do 12 rata
    • Visa do 12 rata
  1. Narudžba

Glavne karakteristike proizvoda, način uporabe, cijene, posebne akcije i pogodnosti, načini plaćanja i dostave vrijede u trenutku zaključenja narudžbe. U sve cijene je uračunat PDV. U slučaju promjene roka dostave ili bilo koje druge važne okolnosti za izvršenje narudžbe, odmah ćemo vas obavijestiti.

 

  1. Postupak kupnje na medisan.hr

I. Košarica

1. korak: na internetskoj stranici košarice za kupnju su prikazani proizvodi koje ste tijekom pregleda stranice dodavali u košaricu. Ako želite ukloniti neki proizvod iz košarice, kliknite na link (poveznicu) ‘Izbaci iz košarice’ koja se nalazi desno od proizvoda. Klikom na gumb ‘Nastavi do plaćanja’ potvrđujete kupnju.

2. korak: kupac zaključuje svoju narudžbu tako da u obrazac na internetskoj stranici unese sve tražene podatke (ime, prezime, adresu, telefonski broj, adresu elektronske pošte). Klikom na gumb ‘Nastavi do plaćanja’ završavate narudžbu.

3. korak: ako je narudžba uspješno izvršena, kupcu će se na internetskoj strani ispisati tekst ‘Hvala na vašoj narudžbi’. Uz to se kupac obavještava da će na adresu elektronske pošte koju je unio u obrazac primiti poruku s detaljima narudžbe.

Ako kupac nakon zaključenja narudžbe želi promijeniti narudžbu ili je otkazati, to može učiniti tako da nazove na broj 099/432-1998 ili pošalje mail na info@medisan.hr .

II. Potvrda narudžbe

Nakon slanja narudžbe kupac će na adresu elektronske pošte, koju je unio u obrazac pri ispunjavanju narudžbe, primiti elektronsku poštu s detaljima narudžbe i informacijom da je narudžba poslana i zabilježena.

Moguće je da ćemo kupca kontaktirati za konačnu potvrdu narudžbe. Ako kupac neće biti dostupan putem telefona, kontaktirat ćemo ga putem elektronske pošte.

Ako kupac nakon potvrde narudžbe želi otkazati narudžbu, može to učiniti sve dok proizvodi ne budu poslani i to pozivom na broj telefona 099/432-1998 ili preko elektronske pošte: info@medisan.hr . Ako želite da vam izdamo R1 račun, to je potrebno posebno naglasiti.

III. Otprema naručenih proizvoda

Otprema proizvoda bit će izvršena u skladu dogovora s kupcem. U slučaju promjene roka dostave ili bilo koje druge važne okolnosti za izvršenje narudžbe, kupac će o tome odmah biti obaviješten telefonom ili elektronskom poštom.

  1. Reklamacije i informacije

Ako dođe do kvara proizvoda ili ga želite zamijeniti za drugi, možete ga poslati poštom na odjel reklamacija na adresu: Medi San j.d.o.o., Godinjak 161 35420 Staro Petrovo Selo. Proizvod šaljete na vlastiti trošak. Nakon servisa ili zamjene, popravljeni ili novi proizvod poslat ćemo na vašu kućnu adresu, na naš trošak.

Važna napomena: Ako želite reklamirati, zamijeniti ili vratiti proizvod, uz njega obavezno morate imati račun.

Za sve dodatne informacije možete nazvati na broj: 099/432-1998

  1. Odustajanje od narudžbe prije preuzimanja

U slučaju odustajanja od narudžbe napravljene na internetskim stranicama medisan.hr kontaktirajte nas:
• na broj telefona: 099/432-1998
• na e-mail adresu: info@medisan.hr

Ukoliko ste odustali od narudžbe u trenutku u kojem je paket s naručenim proizvodom već poslan, niste ga dužni preuzeti.

  1. Nemogućnost isporuke od strane prodavatelja:

U slučaju nemogućnosti isporuke proizvoda od strane prodavatelja zbog toga što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača, prodavatelj će pismeno obavijestiti kupca koji može otkazati narudžbu ili eventualno prihvatiti novi rok isporuke. Odluči li se potrošač otkazati narudžbu prodavatelj će kupcu vratiti uplaćen novac što je prije moguće, a najkasnije u roku od 30 dana od kada je nastupilo zakašnjenje uvećano za propisanu kamatnu stopu.

  1. Nemogućnost isporuke od strane prodavatelja u slučajevima akcije i velike potražnje proizvoda

U slučaju velikih akcija i posebnih ponuda kada je velika potražnja proizvoda, prodavatelj će zbog nemogućnosti isporuke proizvoda od strane prodavatelja zbog toga što naručenog proizvoda nema na zalihi ili ga nije više moguće naručiti od dobavljača pismeno obavijestiti kupca o otkazivanju narudžbe i nemogućnosti sklapanja ugovora/konačnog zaključivanja kupnje.
To su slučajevi u kojima je kupac izvršio /predao narudžbu, ali nije izvršio uplatu i nije napravljena potvrda kupovine/sklapanje ugovora od strane prodavatelja, kao i u slučaju kada je kupac odabrao plaćanje karticom (naplata neće biti realizirana s naše strane).

Molimo kupce da o tome vode računa pri naručivanju proizvoda – da potvrda “Vaša narudžba je bila uspješna” znači samo da smo narudžbu uredno zaprimili, ali da time sama kupnja proizvoda/usluge nije konačno zaključena i osigurana isporuka, dok se pozivom s naše strane to ne potvrdi.

11. Izjava o korištenju WSPay-a

Medisan web shop koristi WSPay za online plaćanja.

WSPay je siguran sustav za online plaćanje, plaćanje u realnom vremenu, kreditnim i debitnim karticama te drugim načinima plaćanja. WSPay kupcu i trgovcu osiguravaju siguran upis i prijenos upisanih podataka o karticama što podvrđuje i PCI DSS certifikat koji WSPay ima. WSPay koristi SSL certifikat 256 bitne enkripcije te TLS 1.2 kriptografski protokol kao najviše stupnjeve zaštite kod upisa i prijenosa podataka.